دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۹May 2024 6
جستجوی پیشرفته
میزان   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
نیمه اول دیدار تیم های پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
عصر ایران   ۲ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد شروع قریب الوقوع عملیات زمینی اسرائیل به شهر رفح، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۲۶ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به احتمال رخداد تگرگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی توصیه کرد: از کشاورزان و باغداران می خواهیم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به این بخش را اتخاد کنند.
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: این تصمیمات و اقدامات از سوی فرانسه، انگلیس و آمریکا نیازمند توجه و اقدامات ویژه هستند.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
سخنگوی قوه قضاییه:ساماندهی پارکینگ ها، مرتب سازی انبارها، تخلیه کالا های رسوبی از بنادر و همچنین تسریع در ترخیص کالا هایی که زمان انقضای آن ها نزدیک بوده است، از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته طی دوره اخیر در بنادر ...
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می شود، گفت: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می خواهد اذهان را تسخیر کند و جامعه را ناامن جلوه دهد.
عصر ایران   ۵۸ دقیقه پیش   + ۴۲ سایت دیگر  
در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس های قسمت هشتم سریال افعی تهران جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال پرونده تشکیل شد.
فرارو   ۲ ساعت پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
مسابقات شمشیربازی سابر گرندپری سئول به پایان رسید و فدراسیون جهانی رنکینگ شمشیربازان را به روز کرد. علی پاکدامن در رنکینگ جدید توانست با یک پله صعود در جایگاه تاریخی سوم جهان قرار بگیرد. ...
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
با اتمام قرارداد قرضی سردار آزمون در رم، باشگاه های متعددی از جمله فولام، فنرباغچه، رئال بتیس، ناپولی و بولونیا به دنبال جذب این مهاجم ملی پوش ایرانی هستند.
انتخاب   ۲ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
وائل ابو محسن، مسئول اطلاع رسانی گذرگاه زمینی رفح خاطرنشان کرد گذرگاه زمینی رفح تا بدین لحظه به روی تردد مسافران بسته نشده ...
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین نامه های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می افتد.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۴۳ سایت دیگر  
رئیس دولت های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد. به گزارش کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم ...
عصر ایران   ۵۹ دقیقه پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه ای کادر داروخانه بوده و تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است ...
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
ارومیه- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هفت سد حوضه دریاچه ارومیه یک میلیارد و 70 میلیون مترمکعب آب دارند که هنوز به میزان سال گذشته نرسیده است.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
امیر اسماعیلی، بوکسور سنگین وزن ایران، با غلبه بر حریف ازبکستانی خود در فینال، به مقام قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان دست یافت.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سبزوار - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: پنج هزار و 862 زایمان در یکسال گذشته در سه بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار، ولی عصر (عج) جغتای و قمر بنی هاشم(ع) جوین به ثبت رسیده است.
برخوردهای نظارتی با فروشندگان کالای قاچاق در مرکز تهران آغاز شده است و تا کنون با چندین واحد صنفی برخورد شده است.
خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
بندرعباس- رییس اداره کمیته امداد پارسیان از مشارکت مردمی و کمک های خیران به میزان 31 میلیارد و 681 میلیون تومان برای حل مشکلات نیازمندان پارسیان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۲۱ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیش از 370 هزار نفر در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ واجد شرایط رای دادن هستند.
ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان برگزار شد.
عصر ایران   ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
رئال مادرید به رغم قطعی شدن قهرمانی لالیگا، تمایلی به دریافت جام در بازی خارج از خانه مقابل گرانادا را ندارد و خواهان برگزاری این مراسم در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو، است.
آفتاب نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: سفر وزیر کشور عراق به ایران بعد از سفر رئیس جمهور ایران به عراق انجام می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری اراذل و اوباشی که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی بیمارستان های خاتم و امام بودند، خبر داد.
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
سعید آقایی که در نقل و انتقالات زمستانی به نساجی مازندران اضافه شد و در تمام مسابقات برای این تیم به میدان رفته بود، امروز برابر پرسپولیس و تیم سابق خود نمی تواند به میدان برود. ...
رییس آتش نشانی دزفول گفت: یک جوان 30 ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز غرق شد.
آفتاب نیوز   ۳۲ دقیقه پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی از رسیدگی به دو پرونده در دادگاه مطبوعات خبر داد.
استقلالی ها برای تغییر داور دیدار با ذوب آهن، در روز مسابقه نامه ای به سازمان لیگ فرستاده اند! به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال استقلال در اقدامی عجیب ...
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
میثم صالحی دریافت کننده قدرتی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران که فصل قبل جایگاه خوبی در تیم ملی نداشت و اکثرا نیمکت نشین یا سکونشین بود، دیگر تحمل این وضعیت را ندارد و می خواهد در این فصل جبران کند. ...
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
اوسمار ویرا نفرات ابتدایی خود برای بازی حساس با نساجی را انتخاب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۵۸ دقیقه پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه ها، اداره کل راهداری استان تهران،تفاهم طرفین مبنی بر زمان بندی انتقال کامل پایانه شرق به پایانه جدید حاصل شد.
رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
بجستان- فرمانده انتظامی بجستان گفت: سه کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده سه قاچاقچی در شهرستان بجستان کشف و خارج شد.
عصر ایران   ۲ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان تهران: پس از پیگیری های گسترده صورت گرفته، اسناد مالکیتی که به اشتباه صادر شده بود باطل شد و سند مالکیت دو هزار و 640 هکتار از این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران اخذ گردید و ما بقی نیز در ...
فرارو   ۲ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
رضا عیوضلو در زمینه سقوط شاخص بورس، به لیست مشکوک از افراد با اطلاعات نهانی رسیده ایم و این اطلاعات به دادسرا ارسال شده، اما تخلف آن ها هنوز ثابت شده نیست. ...
بازیگر سریال نون خ با اشاره به سختی های سکانس غار و کولبری گفت: شرایط بخش کولبری خیلی سخت بود و خیلی ها آسیب جدی دیدند ...
ورزش 3   ۳ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا کنار گذاشته شد.
دومین مرحله عملیات امحاء مزارع آلوده به آب فاضلاب در سال 1403 در شمال غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود 90 هکتار امروز، 17 اردیبهشت ماه با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است.
دولت   ۶ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 20 نفر از از اساتید دانشگاه ها به عنوان سرآمدان نمونه آموزشی در سطح کشور انتخاب و از بین این تعداد 2 تا 3 نفر در سطح بین المللی معرفی می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۴۱ دقیقه پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
طبق جدیدترین مصوبه رگولاتوری تعرفه جدید برقراری خط اینترنت ثابت، حداکثر 90 هزار تومان و تخلیه آن حداکثر 30 هزار تومان تعیین شده و اپراتورها 48 ساعت برای برقراری و تخلیه خط فرصت دارند.
بازار آسیا پس از انتشار داده های شغلی ایالات متحده و پس از کاهش اندک فعالیت های خدمات چین در ماه آوریل صعود کرد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، 2 سارق حرفه ای زیورآلات دستگیر شدند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 36 هزار نفر از افراد مشکوک به شاهد حرفه ای به مراجع و مراکز قضایی مراجعه کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۲۷ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون اروپا در ادامه اتهام زنی های رهبران غربی مبنی بر ارسال موشک ها و پهپادهای ایرانی به روسیه، از رئیس جمهوری چین که به پاریس سفر کرده است ...
فرارو   ۲ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
از اول فروردین ماه تا شانزدهم اردیبهشت ماه 1403، 5 میلیارد و 679 میلیون دلار ارز برای واردات کالا های اساسی، دارو، کالا های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است. ...
فرارو   ۴۹ دقیقه پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویبنامه 16 اردیبهشت هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن ثبت سفارش واردات اتوبوس بین شهری تا سقف 2 هزار دستگاه با عمر کمتر از 5 سال را به وزارت خانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت ...
ویدیویی از مکالمه میت رامنی سناتور جمهوری خواه و آنتونی بلینکن وزیرامورخارجه دولت کنونی آمریکا دیالوگ جنجالی درباره اعتراضات در آمریکا علیه نسل کشی مردم غزه توسط اسرائیل داشتند که انعکاس وسیعی داشت ...
ورزش 3   ۳ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تیرانداز چینی رکورد تفنگ بادی 10 متر زنان جهان را یک نمره ارتقا داد.
رئیس دانشگاه قم از الحاق 25 هکتار زمین در شهر جعفرآباد برای دانشگاه قم با هدف ایجاد دانشکده صنایع غذا و امور دامی در آینده نزدیک خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۱ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
دبیر انجمن صنعت بسته بندی گفت: هم اکنون در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار گوشت های تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می شود.
آفتاب نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند که این اقدام او بسیار ارزشمند و ماندگار است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: مسافران باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.
سلامت نیوز   ۴ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
کارشناس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به نقش تغذیه در تشدید یا بهبود علائم آسم، گفت: کاهش مصرف سبزیجات و میوه ها و افزایش مصرف غذاهای فرآوری شده موجب افزایش شیوع آسم می شود.
استاندار قزوین، گفت: استان قزوین آمادگی لازم را برای هرگونه سرمایه گذاری خارجی دارد و از حضور تجار و سرمایه گذاران کشورهای مختلف استقبال می کنیم.
تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.
بیت کوین از یک میلیارد تراکنش زنجیره ای فراتر رفت و نشانه افزایش دیگری در بازار صعودی منتشر کرد.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها